Here we go again

Nettan och Woody fortsäter tjata på mig om mitt bloggande.

Om jag ska vara helt ärlig så förstår jag inte ens varför dom vill att jag ska blogga, vad är det roliga? Vad ska jag skriva om? Är det jag skriver ens intressant?
Det kan man ju fråga sig, men det är tydligen deras lördagskvällsnöje - att läsa min blogg. Hur det nu kan vara det, andra människor är ju ute på krogen, på någon fest eller är hemma och myser med film och popcorn. Men vem vet, ute på öarna kanske det inte finns mer att göra då man hunnit göra allt detta under veckan som gått - och då måste man läsa min blogg. :)  (No offence girls)

With all do respect Nettan, men nu tar jag och gör som dig! Bara för att fylla era lördagskvällar och förhoppningsvis alla andra kvällar så börjar jag skriva - OM MITT MISERABLA LIV!

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Mina syskon
Dag 08 – I min handväska
Dag 09 – Självporträtt
Dag 10 – Mina drömmar
Dag 11 – Min första kyss
Dag 12 – Mitt favoritminne
Dag 13 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 14 – Mina förebilder
Dag 15 – Mina dåliga sidor
Dag 16 – Det här upprör mig
Dag 17 – Hur muntrar jag upp mina vänner?
Dag 18 – Det här får mig att gråta
Dag 19 – Det här är jag bra på
Dag 20 – Mina rädslor
Dag 21 – Min favoritplats
Dag 22 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 23 – Min bästa grimas

Så! Jag har strukit över några som jag inte riktigt behöver skriva om känner jag. Men dem andra tänkte jag köra på och jag börjar nu!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hahaha! Vi har lördagsnöjen men det är efter våra nöjen som vi vill läsa din blogg du vet! :)

2011-02-07 @ 15:43:56
URL: http://jeanettelarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0