Dag 3

Herregud! Jag har varit sjuk sedan jag vet inte när. Åkte på influensan av alla sjukdomar .. Är fortfarande sjuk men känner mig betydligt mycket bättre än de senaste dagarna iaf :)
Tänkte fortsätta där jag slutade innan jag blev sjuk :)

Mina föräldrar

Min mamma heter Jessica Pettersson och fyller 46 år den 3 maj
Min pappa heter Tony Österman och fyllde 46 den 9 februari
Min låtsaspappa hette Jan Gensbügel och skulle fyllt 46 den 12 juni, men han dog 2005.

Som ni ser så är alla mina föräldrar lika gamla, och ännu roligare är att alla gick i samma skola. Man kan aldrig veta vem man ska bli tillsammans med va? Ha Ha

Mina föräldrar är alla födda i Stockholm, även jag. Mamma och min låtsaspappa ( lillebrors pappa ) flyttade till Göteborg när jag var 4 år. Så min bror är 100 % Göteborgare. Men min pappa bor kvar med resten av tjocka släkten.

Ja, vad ska jag säga. Min mamma är utbildad undersköterska men har varit sjuksriven nu i 12 år, hon är påväg ut i arbetslivet igen genom praktiker och annat :)
Min pappa har sin firma Stuvsta Plåtslageri AB. Altså, han är plåtslagare och mycket stolt över sitt arbete. Han har la jobbat där sedan han va 15 eller så.

Göteborg: Mamma - Jag - Patrik
Stockholm: Pappa - Jenny - Sanna - Moa - Ida - (Jag)

Det ända dom två familjerna har gemensamt är mig, men det får dom inte direkt att umgås :P
Det var en "happytime" i mitt liv när jag, mamma, Janne, Pappa, Jenny, Patrik, Sanna, Moa och Ida träffades och umgick. Som två lyckliga familjer. Haha det var så klart konstigt när jag ropade pappa till båda två. Så jag bestämde mig för att kalla Janne för puppa. Och det gick han med på ( för kvällen ;) ) Det var i vilket fall underbart, men varade inte så länge. Tyvärr

Jag älskar mina föräldrar såklart, men det är inte föräns nu på senare år som jag har kommit så bra överens med min pappa. Vilket gör mig riktigt glad :) Eftersom jag alltid har bott så långt ifrån så har det varit svårt och självklart har alla sina uppochned gånger, även pappa och barn :)

Jag älskar dig mamma
Jag älskar dig pappa
Jag älskar och jag saknar dig enormt mycket Puppa. Du var som en pappa för mig
R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0