Till Nettan ..

Som vanligt är det Nettan som får mig att skriva. Denna gången var det lite Woody med ;)

Jag försöker bränna ut bilder men det stannar varje gång. Nu har jag förstört två skivor. (tur man är rik) NOT
Har btw köpt ny dator men den är så ny och modern att det inte finns s-video på den. Vilket innebär att jag inte kan titta på film och serier via min tv. Haha jag är så gammal. Så jag måste altså behålla min gamla dator som en DVD. Haha det är så jävla sjukt!
Men jag har tittat på en adapter på tradera för inte allt för mycket pengar, måste bara luska i hur det fungerar ;)

Jag sökte även in till komvux för att börja omvårdnadsprogrammet. Nu har jag ju äntligen insett vad jag vill jobba med i mitt liv - Gamlingar!
Men när jag kom hem igår hade jag till min besvikelse fått ett besked som jag inte ville ha - Platsbrist
Jävla skit! Bättre lycka nästa gång kanske? Har ju rätt mycket jobb nu och ska snart opereras så det kanske passar bättre till hösten. Who knows.

Jag känner mig ganska ensam faktiskt så det hade varit skönt att börja plugga.. eller få ett skott i skallen så man blev av med soc. Jag vettefan!!

Haha jag vet inte vad jag ska skriva, vad ska jag skriva? Skit samma. Ett nytt inlägg blev det iaf. Efter .... 100 år?



ciao ..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ÅH! Underbart att du vet vad du vill göra. Vad ska du operera för något? Tror du har sagt det men minnet är kort. Kul med ett inlägg alltså! :)

2010-12-29 @ 20:32:21
URL: http://jeanettelarsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Haha min fötter!! :D Äntligen kommer jag kunna gå utan smärta ;D

2010-12-29 @ 20:36:48
Postat av: woody

Min fötter? Hur ska du ha det? ena foten eller den andra foten eller båda fötterna? :D



Roligt att du skriver igen! Har man något att skratta åt för du är ganska käck du ;)

2010-12-29 @ 22:53:08
Postat av: Anonym

Haha du är knäpp Woody!! Det är båda fötterna på samma gång faktiskt. Riktigt kul kommer jag se ut ;);)

2010-12-30 @ 14:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0