Sammanfattning

Nu väntar jag på Carro, har precis dammsugit upp allt grus som förökar sig i hela lägenheten.

Tänkte sammanfatta 2010. Det har varit ett bra år för mig. Jag tror nästan bara att det har bringat gott med sig.

  • Det började ju med att jag fick en födelsedagspresent till Gran Canaria med pappa och familjen, inte nog med det, jag fick fylla 20 bast där nere!! Firades i öken ;)
  • Jag fick samtidigt en födelsedagspresent av mormor och morfar - Metaltown, där Rammstein och In Flames skulle uppträda. Hur grymt som helst
  • Inte nog med det - In Flames hade genrep på sticky inför mig(Och andra såklart) - Anders tog min kamera!!
  • Jag kom in på konvux och läste upp Naturkunskap B och Matematik B (Mycket bra)
  • Jag fick även 4 veckors sommarjobb som trädgårsarbetare i ett jättefint område.
  • Jag fick en lägenhet i området där jag jobbade - Flyttade in i September och har klarat mig bra
  • Sedan fick jag praktik på Svaleboskogens äldreboende och hamnade på den mest underbara avdelningen som nog kan existera ;)
  • Praktiken (under 9 veckor) ledde till en timanställning och nu är jag vikarie i hela huset.
  • Och imorgon, den absolut sista dagen på 2010 ska jag äntligen få träffa Robins pappa efter 2½ år. Kan inte bli bättre :)

Som sagt. Det har bara bringat lycka. Lite nedgångar har man väl ändå haft men det har alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0