Näst sista dagen på år 2010

Jag vill så gärna träffa mina underbara orustar så jag måste skriva lite inlägg.
Dock vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Skulle kunna sammanfatta året som gått men vet itne riktigt om jag har tid. Sitter på jobbet just nu och väntar på att få något att göra. Förmodligen finns det massa att göra, tvätta tex. Men vem orkar :P

Var ju sjuk igår men idag mår jag bättre.

Har fått inhandlat lite nya kläder nu under mellandagsrean oxå, känns bra. 5 par tröjor varav nya till imorgon ;) ett par nya jeans.. det var evigheter sedan jag använde jeans. Och ett par nya skor som var fruktansvärda och gjorde så jag halkade och skadade mig imorse påväg till jobbet.
Sen en ny dator, fast det var en julklapp ;) Sedan ska jag köpa ett par nya hörlurar som oxå blit en julklapp egentligen

idag kommer Carro på kaffe och det ska bli mysigt :

Puss på er ... Nu måste jag jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0