Robin 20 år

Dagen började med att Ammie gjorde pannkakor till oss. Mest till Robin då eftersom han inte skulle behöva göra sin egen frukost ;)
Sedan öppnade Robin lite paket och han blev glad :D

Robin var i skolan och jag sov till halv tolv. Sedan var det upp och städa rummet, duscha, möta mamma, tandläkaren och sedan torget för att köpa blommor till Rälsk innan han kom från skolan.

När Robin stiger av vagnen på Frölunda Torg så står jag där med en bukett röda rosor och med ett kort i där det står I love you.
När vi kommer hem ligger rosorna, kortet och ett sista paket på sängen


Sedan kom allt folk. hela tjocka släkten :)

Får ju inte glömma att Robin även handlade på systemet och han behövde visa legg vilket ledde till ett grattis :)

Blommorna hamnade sedan i en vas och jag var nöjd ;)

 

Robin, jag hoppas att jag har gett dig en underbar dag. Jag hoppas att du är nöjd och att du inte saknat något. Jag älskar dig!

 

Tröjan är från mig! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0