Ny design

Har äntligen lärt mig lite om hur man fixar till bloggen :)
Finns mycket mer att lära men det tar sin tid.

Idag har varit slapp. Kollade på One Tree Hill (Det är så bra!) Sedan var jag på torget och handlade mjukisbyxor och en tröja, som jag verkligen behövde!
Sedan spelade jag lite kort med Rälsk och hjälpte honom men läxan. (Jag vill tillbaka till skolan)
Sedan åt vi mat och kollade på en svensk film som hette något i stil med: Ping Pong King
Huvudpersonen var mycket konstig och jag måste citera

" Jag tycker grodor är opålitliga.
Det verkar som dom hela tiden
pratar utan att ha något viktigt att säga"

- Det var bra!

Konstnär: Robin Blixter (Paintmålning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0