motion, träning, styrka!

Idag har jag varit ute och gått/sprungit/joggat i en timme. Tog med mig Skrållan bara för att jag saknar henne så mycket :)
Hon är lite jobbig att ha med för hon kan verkligen inte gå i koppel!? Kan heller inte ha henne lös när jag lyssnar på musik :P
Sedan gick jag och lämnade Skrållan hos mamma och snodde en kopp kaffe (A)
När jag kom hem tog jag mina hantlar på 1 kg och körde lite upp&ner, fram&tillbaka med armarna. ca 50 ggr/upp/fram, om ni fattar ;)



Vet inte om jag ska göra detta med hantlarna varje dag men jag får försöka tänkte jag. Få upp axelmusklerna lite så kanske jag får bättre hållning och inte så ont i ryggen :)

Nu tänkte jag att jag skulle gå in och duscha så jag blir fräsch och sedan lära mig lite mer om Photoshop ;)


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0