Hösten närmar sig med storm.

 


Sommaren är över och hösten närmar sig.
Jag får en jobbig känsla i magen av bara tanken. Det skrämmer mig!
När man vaknar och tittar ut genom fönstret så är allt grått. Det värsta av allt är att hösten tog en månad av sommaren. Hösten började för längesen och ger inte ett minsta tecken på att lämna tillbaka sin lånade månad av sommaren.
Jag har iaf goda minnen av sommaren -09.
Jag har hunnit och kunnat göra det mesta jag velat under sommaren. Vilket jag är väldigt tacksam för :)

[x] Studenten
[x] Metaltown
[  ] Peace And Love
[  ] Resa utomlands
[x] Resa från Göteborg
[  ] Åka till pappa
[x] Fått ett arbete
[  ] Jobbat hela sommaren
[x] Umgåts med mina vänner

[x] Flyttat hemifrån

En del saker har jag allt fått igenom :)
Men som sagt. Nu är det ett helt jävla HELVETES år innan sommaren kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0