Denna dagen har inte existerat

Om ungefär 1 timma så har jag somnat, och då har denna dagen aldrig existerat.
Den har varit hemsk!
Inte nog med att jag har varit bakfull utan jag har även haft ångest, sociala svårigheter och aggro!?

Dagen började med att jag tvingade mig själv upp ur sängen klockan 10.00 imorse, tog en skön dusch och mötte Mikki vid ica. Det var frukost tillsammans hos Farmor med stort F ;P
Sedan var det bara att städa upp efter busungarna.
Kan ju berätta att vi firade Rälsk igår som då har fyllt 20 och därför behövdes det städa!
Tiden gick och vi kände bara att vi VILL INTE åka hem! Vi gör vad som helst för att slippa komma hem och vara sociala.
Så vi bestämde oss för att åka till Rusta, jag skulle köpa mig en kaffebryggare :) (Som dock inte funkar :@)
När vi hade gjort det åkte vi till skopunkten, skorna lockade något som in åt H*lvete!
Vad skulle vi göra nu? inte åka hem va? Självklart inte. Vi åkte till havet istället.
Allt är skitbra, ända fram till Robin säger att vi ska på kalas. KRASH!!!!!
Det blev iaf en bra dag med en bra vän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0