addicted

Asså jag är helt jävla fast i ett spel på FB.

Det heter farmville och det är något som nästan alla spelar.
Det är helt sjukt, men trodde verkligen inte att jag kunde bli beroende av ett spel!? :O

hela spelet går ut på att man har många vänner. Jag har lixom blivit vän med över 50 pers från olika delar av världen bara för att kunna spela spelet. Det är helt sinnes. Men så ligger det till:p

Mina fingrar är helt stela pga av att det är kallt och Rälsk värmer dem inte :P

Aja, ska la återgå till spelandet :P hihi
Snart kändisjungeln och jag hoppas på att äckliga pippi åker ut!
- Den pippi med tuttar och sexdrömmar


ciao

Kommentarer
Postat av: Line

Farmville är dåligt. Spela Maffia!!!! Din tönt!

2009-09-21 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0