Shopping, massa shopping!


Skopunkten <3


Ikea <3



Jag och Mikki gjorde även våran underbara, efterlängtade tatuering <3
Det gjorde inte särskilt ont, men jag svimmade av i några sekunder och det var lite läskigt :S
Sen fick jag stå och hålla Mikki i handen för jag skrämde upp henne när jag svimmade :P
Så kan det gå. Men jag är NÖJD! Och det är Mikki med :)

Det bar först av till Rannebergen i Angered, sedan Mc Donalds i Angered Centrum. Tillbaka hela vägen till torget, bilen till Kållered. MASSA SHOPPING! Sedan till Sisjön för att köpa Kamera.
Nu är jag hemma och ska laga middag med min Rälsk. Kommer kanske mer bilder sen :)


Puss på er! Speciellt dig Jensa ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack tack :) Vart tattuerade ni er?

2009-10-28 @ 18:27:24
Postat av: Malin

Hihi köpte lila dana ljus när jag och mikki va på ikea :P

2009-10-30 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0