Halloweenparty!

På lördag är det halloweenparty. jag längtar!
Robin har bestämt sig för att vara Jason och det är rätt coolt!

När vi kom hem så upptäckte vi dock att masken var självlysande, vilket var rätt coolt det med, förutom att man vaknar efter man har somnat och IDIOTEN ligger med en lysande jason-mask på sig mitt i natten! Helvete vad rädd jag blev! Började gråta och hoppades på att allt bara var en skräckfilm! Fy!

 

Imorgon ska jag och Mikki tatuera oss! Äntligen. Vi har väntat i 2 hela år på detta.

Bild kommer upp imorgon antar jag :)

 

Sen har jag nog bestämt mig för att köpa en digitalkamera. Jag är ju inte rik men jag orkar inte snylta på alla andras bilder hela tiden -.-

 

 

Nu ska jag äta en god pizza, hemmagjord!

 

Måste bara få säga att dessa inlägg nu var tillägnat Jensa som tjatade på mig. Ska bli lite bättre på att skriva ;)

Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart :D Tack honey!

2009-10-27 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0