en av de mest underbara helger i mitt liv

Helgen som var nu har varit helt underbar.

I fredags fyllde jag 19 år och jag vaknar på morgonen runt 09:00 av att mamma och Patrik kommer in och sjunger för mig, mycket trevligt :) Sedan så går jag upp och gå ut med hunden sådär på morgonen, det var riktigt härligt väder med :) Sedan gör jag väl inte sådär jättemycket under dagen men mamma och Patrik bakade en jordgubbstårta som jag gladeligen smetade i mig vid tolv ;P. Jag tvingar tillslut hem Robin till mig och får mina första presenter. Först får jag öppna den från Ammie säger Robin och det är en jättefin sjal/halsduk som hon har virkat själv. Med röda och svarta färger som går in i varandra. Hur fin som helst, när jag först såg Ammie sitta med en sådanhär sjal blev jag helt till mig. Jag tycker hon gör dom så vackra. Och så fick jag en i present, fatta att jag blev glad :D

Sedan ska jag öppna Robins present och det är en liten söt rosa kartong med en söt rosa rosett på. I denna kartong är det en jättefin ask av porslin med två svanar på, jättefint. Men det var ju inte allt, i denna lilla porslinsask så är det två helt underbara örhängen med foren av hjärtan. Jag måste ju säga att min pojkvän är helt underbar  ( även om hans mamma valde örhängena ;) ).

Sedan spelade vi lite spore, eftersom att jag hade fastnat så skulle Robin hjälpa mig :)  Efter någon timme så drog vi in till stan för att käka Thaimat :). Det var hur gott som helst och jag hade längtat efter den maten hur länge som helst men det var ju inte mycket mat. Ingen av oss blev direkt mätta. Men vi bestämde oss iaf för att åka in till nordstan. Vi skulle ju på bio och se Friday the 13th men den började klockan 21 och nu var klockan vara strax efter 18.

Efter en liten shoppingrunda på Clas Olsson tog vi oss en hamburgare på Burger King.

Sen tog vi en romantiskt promenad, hand i hand, genom stan bort till bergakungen. Dock så satt vi där på en träbänk i ca 1½ timme och det var väl mindre romantiskt.

Filmen var görbra, föutom att dom avbröt filmen efter en kvart och vi fick titta om!


Tack för att du gav mig en helt underbar födelsedag älskling <3


Sedan i lördags då, då var det till att städa och handla hela dagen för det var ju PARTY :D

Skulle ha 19års fest med en massa människor och detta var en dag som jag och Mikki hade sett fram emot något enormt :).

Festen blev faktiskt riktigt lyckad och bra och jag är helt nöjd, trodde det skulle vara lite värre att ha hemmafest än vad det igentligen var :).

Jag fick coola presenter av mina kära vänner med och jag vill tacka alla som kom för en dunderkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0