Stockholm inställt

Jag skulle ju åkt upp till Stockholm på julafton för att fira jul med min pappa, något som jag aldrig gjort förr.
När jag berättade det för M så ville hon också följa med. Självklart sa jag! vi stannar i 6 dagar och gör massa kul.

Detta var vad vi planerade:



Allting var fixat och klart, bestämda träffar, julklappsköp och betalda (ej ombokningsbara) biljetter.

Nu blev det inställt. M kunde inte åka med längre och jag vill inte åka själv. Dels för att vi inte hade sittplats på tåget och då vill jag hest inte åka själv i 5 timmar. Sedan för att mina systrar ej var hos pappa och då kan 6 dagar lätt bli långtråkigt.

Det var 400kr rätt ner i sjön!

Kul? -NEJ! -Jävla SJ! Vem fan införskaffar personliga biljetter om inte SJ??
Skönt? -Njea
Ledsen? -JA!

Men men, är hemma på jul, och förmodligen Nyår också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0