Julafton

Nu är det bara 355 dagar kvar till julafton, och tack gode Kjell för det!

Det här årets jul var lugn och skön. Det började med en härlig frukost tillsammans med familjen. Sedan var det matlagning och lite film (För att fördriva tid) Klockan 15 var det Kalle Anka , det gillar vi :)
Sen var det middag och efter det julklappsöppning. Rikitigt myspys faktiskt :)

Lite senare på kvällen gick jag hem till Robin en stund. Jag fick en ny förlovningsring. Helt underbar. Jag blev så glad så jag började gråta. Brukar aldrig hända!?
Han är ju bara för söt :)


Maten är framdukad :)


Maten är god ...


.. Mycket gott med ägg :)


Vi glömde dock en rosett på Skrållan, men ingen var väl lyckligare är hon :P


Massa skräp blev det


Patriks julklappar


Mammas julklappar


Och mina julklappar :)

Sedan var kvällen över och ett helt år kvar tills nästa jul :)





Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Var är den vackra ringen då?

2009-12-26 @ 10:15:42
Postat av: Jeanette

Vad gulligt att få en ny förlovningsring :)

2009-12-26 @ 19:30:42
Postat av: Jeanette

Ja preics, bara upp på bloggen :) Allt är bra här, själv? :)

2009-12-27 @ 14:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0