Albert

Jag har köpt en hamster (?) Det är nog ingen som fattar hur eller varför. jag bara kände för att jag ville ha en.
En guldhamster som heter Albert :)

Han har haft ganska många namn. Först hette han Drutten, det blev sedan lille drutt vilket var väldigt jobbigt. Men Belsebubb, det är bra, och Bubben. Eller bara Killen? Nej, MacGyver säger R. Nej! Stackars jävel! Så kommer Patrik hem och säger genast Albert, så igår bestämde jag mig för att han ska heta Albert :D





Visst är han söt? Men i början var han en liten Djävul som bara bet mig. Hela sängen blev full med blod.
Men nu är han snäll :)

Sedan har vi en fin liten grej som är riktigt sugen på honom, det kan jag lova!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Aww, vilken gosig! Albert passar perfekt på honom :)

2009-12-07 @ 13:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0