Konstiga födelsedagar och klasskompisar

Hösten är verkligen här nu, det känns lite som att jag skulle vilja gå och dö. Den ända andledningen till att jag håller mig vid liv just nu är att jag ska äta pizza. En stor fet pizza sitter lixom aldrig fel. Eller vad säger ni?
"En Sorento med mycket ost, smält, fet ost. Skinka som ett extra lager och lite räkor som topping på det hela. Frasiga kanter och tjock botten." FY FAN vad gott.

Idag har jag inte varit i skolan pga ett läkarbesök, måste bara konstatera att min läkare är konstig och mycket möjligt att han kan vara en bög!


- Frida, vad ser du för något? Är det en bög?


Dagen igår var en mycket märklig dag, ingenting verkade vara som det skulle.
Nettan var även väldigt aggro gentemot sin klasskompis Woody.

På bilden ovan ser vi dock tre klasskompisar som delar sin kärlek med varandra. Men för er som inte känner dessa "klasskompisar" så kan jag lova att de INTE delar sin kärlek..

Lite senare denna konstiga dag:


Robins underbart fina tårta!

Visst ser tårtan god ut? Den var väldigt god kan jag lova men jag måste däremot kommentera att de gjorde fel xD
 Såhär gick det till:
Mormor skulle vara hemma under dagen och baka en himelsk god tårta till sin dotter på hennes födelsedag. Kakan var ju klar så nu var det bara tårtan som skulle fixas. Botten fanns redan så det var bara för henne att dela den i tre. När dottern vaknar på morgonen så är mormorn borta och hon inser att de måste göra tårtan själva.
- resten kan ni ju fantisera xD

Grattis på 44 års-dagen Ammie ^^

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Varför var dagen så konstig då?

2008-11-19 @ 14:13:04
Postat av: Martina

Den var bara ovanligt störd.

2008-11-19 @ 14:24:38
URL: http://memartina.blogg.se/
Postat av: Frodilf

HAHAHA jävlar vad kul, vad är det du ser frida, är det en bög?xDxD

2008-11-22 @ 12:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0