Sug av mig så jävla långsamt!

Igår sov jag över hos Ägget i hennes systers lägenhet i majorna. Måste säga att det var Fucking supe mice!
Vi spelade Wii och bakade en kaka. Kakan blev iofs helt jävla misslyckad men jag tycker den var god endå :)

På tal om ingenting? så måste jag bara berätta för alla er som inte vet, jag har långt hår nu :) Supe mice! Långt kanske det inte är men längre iaf ^^.
Torsdagar är så jävla segt -.- Seriöst så känns det som om att dom aldrig tar slut. man bara sitter och sitter och sitter ...

Igår var jag hos läkaren igen för mina magproblem, han gör fan samma sak om och om igen. Haha frågar lite vad det är för fel på mig och sen känner han lite, går iväg och sedan kommer han tillbaka och skriver ut medicin:P
Igår var det iofs lite annorlunda för jag hade inte råd med medicinen så han började prata om Soc och att han skulle ringa min pappa :) Jag kan ju lova att han ringde med xD Sorry Daddy.



Jag har bokat mina biljetter till Stockholm nu och jag åker den 25:e :) Det känns bra. Men vad som känns ännu bättre var att igår fick jag reda på att mina sytrar kommer ner till Göteborg på lördag. Sjukt glad blev jag. Fett med nice!

Det finns en Snubbinna på skolan som heter Barbro. Hon är nog en utav de segaste människorna jag vet mig av att ha träffat på i mitt liv. Robin, du kan knappast kalla mig "din lilla segis" efter att du har träffat henne. Pröva att springa tre varv runt jorden en gång och du ska se att hon har hunnit gå 5 meter.  Snabba är vi. Kaxig är hon oxå. I tisdags när vi hade svenska C så kommer Lova och Lotta in i klassrummet och "stör"

- Barbro: Men vad gör ni? Såhär kan vi inte ha det.
- Lotta: Lova ska bara hämta sin mobil.
- Barbro: Jaha, och du ska hjälpa henne att bära eller?

Sjuka människor, det kan jag ju garantera att det finns gott om!





Veckans babe är ju iaf .... Ah?  Ni ser själva :P


Tack för mig, ha en bra kväll .... // M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0