sjukdom och bajs

Jag har gått och blivit sjuk :/ Det är så himla typiskt att man blir det nu när man har mycket att göra i skolan. Inte rättvist tycker jag. Men vafan alla är ju typ sjuka nu för tiden. Antingen är det magsjuka eller värsta förkylningen. Jag vet inte riktigt vad det är jag har men jag tror det är en lite mindre förkylning.
Imorgon måste jag iaf till skolan för då ska vi prova ut studentmössor :D:D:D ( Hoppas jag iaf, Helena är cepig)

Igår, idag och imorgon bor jag hos min älskling för hans mamma har åkt iväg till landet :) Det är väl skönt men om jag ska vara ärlig så är det inte så stor skillnad som om hon skulle varit här :P Haha ganska roligt ändå :P
Imorse var vi ute med alla tre hundarna på en promenad och jag måste säga att det var den värsta bajs-promenaden jag någonsin varit med om.

En promenad i vintermorgon

Alla hundarna bajsade typ överallt hur många gånger som helst och både Liam och Skrållan rullade sig i bajs. Riktigt trevlig om jag får säga det själv.
Liam var den som rullade sig i bajs först, han hittade en stor, fet, färsk skit på gräsmattan och tänkte: Mumma så gott det luktar, man kanske skulle parfyrmera sig lite. Jag kan ju lova er att han rullade sig med. Han hade bajs längs hela högra sidan och en liten klick under vänster öra.
När Robin såg klicken under örat höll han på att spy, detta gjorde att även jag höll på att spy. Jag kan ju säga att det blev en slags kedjereaktion. Det var ganska humorisktiskt med tanke på att vi gick där längs vägen och Robin inte fick Liam att sitta still, så under tiden han försökte ta bort klicken med en bajspåse sprang Liam hela tiden iväg och Robin fick mer och mer kvälningar. Jag var tvungen att vända mig om så att jag inte såg någonting för detta var inte bra för mitt hjärta kan jag lova. Usch och fy.
Men vi gick tillslut vidare mot skogen och sket i klicken och bajsranden. Vi var däremot tvungna att verkligen se till så han inte gned sig mot oss.
När vi kommer till skogen så går jag bakom Robin och Liam så att Robin kan släppa lös Liam innan jag släpper Skrållan (Skrållan är nämligen en jävel på att retas när hon är lös) Jag ser sakta men säkert hur Liam springer iväg i full fart utan att Robin hunnit knäppa upp kopplet riktigt, Kopplet spänns mer och mer och tillslut flyger det tillbaka mot Robin. Robin hinner inte reagera och jag ser allt i slowmotion. BOOOOOOOOOM så hamnar det i Robins öga. Robin skriker AAAh, AAAh för fullt och jag släpper skrållan och springer fram till min lilla Babay!
Stackars liten, nu sitter han här med ett svullet ögonlock och en röd ögonglob.

Jag saknar mitt hörn i skolan. Nu är alla där förutom jag och det känns som om någonting fattas :/
Jag vill till mitt hörn. Nästa vecka måste jag även vara med på "fin-onsdag" Nu har jag missat den två gånger i rad.

Ni är bra hörnet, det är ni som gör min dag ljus, det är ni som gör skolan till det den är. Ni är bäst <3

                                                  

Kommentarer
Postat av: Fridolf din beundrare

du är också bäst! hörnet for the win typ ;)

2008-11-28 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0