Onsdag.

regn, regn och åter regn

Man lämnar hemmet 06.45 på morgonen och det spöregnar. Man kommer till Tjörn 08.35 och det spöregnar. Men går i skolan hela dagen och det spöregnar. Sedan kommar man hem till Göteborg igen 17.15 och det spöregnar. Man går ut med hunden 19.30 och det spöregnar. Hur fan kan det regna så mycket!?

Idag var det första dagen med lektioner i skolan på mycket mycket länge. Jag tyckte det var helt okej. Det var en sån här rolig dag idag med då man skrattar så man nästan kissar på sig. Helt jävla underbart. Dagens höjdare: Ola!
Lite segt är det att jag kommer att ha håltimma 3 timmar varje onsdag men det kanske är bra?  Vem vet :P

Nu äter jag popcorn och det är väldigt gott. Jag tänker även på Nettan av någon skum andledning. Men nu vet ni det :)

Ha en fortsatt regnig kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0