Love me

So if you love me, let me go. And run away before I know.
My heart is just too dark to care. I can’t destroy what isn’t there.
Deliver me into my Fate - If I’m alone I cannot hate
I don’t deserve to have you…
My smile was taken long ago / If I can change I hope I never know





Jag trodde att det var bra, jag trodde att jag mådde bra. Men kanske är det inte så bra, kanske borde jag ge upp?
Hur ska jag kunna veta? Det är svårt.

Jag älskar dig, dig, och dig, och så dig. Jag älskar alla er! Bara så ni vet :)

Kommentarer
Postat av: Mikki

Jag älskar dig! Och snart ses vi hihi. Det är svårt att vet vad som är rätt eller fel. Men följ ditt hjärta!

2008-11-04 @ 17:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0