In Flames

Igår var jag med Robin och Julia på In Flames konsert. Måste säga att det var helt underbart.

Jag är inte det största fan:et av In Flames och har precis börjat lyssna på dom, jag har tillochmed blivit kallad för ett "fjortisfan" men detta var något av en upplevelse.
Var och tittade på Marilyn Manson med Jensa för ungefär ett år sedan och tyckte då att det var det bästa jag varit med om, det var så bra så att man grät glädjetårar. Men igår, det slår allt.

Riktigt bra förband var det med, först Sonic Syndicate och sedan Gojira. Hade aldrig hört dom innan men dom gjorde verkligen stämningen lite mer stämningsfull :P
Måste tacka In Flames för att ha gett mig en sådan upplevelse, jag fick ett helt annat perspektiv på musiken. Det var så ball.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0