En rofylld helg

Denna helgen har varit sjukt lugn. Det har faktiskt varit väldigt trevligt.

I fredags fyllde Robins moster Belinda år så då var vi nere hos henne en stund och åt middag. Jag och Robin kom lite senare än alla andra så han och jag fick Pizza pga att maten var slut. Jag var inte speciellt ledsen för det måste jag erkänna. Det fanns även mycket goda kakor där, såklart så kunde jag inte hålla tassarna borta. Men jag måste berätta för er som aldrig har smakat på dom, det GÅR inte att hålla tassarna borta, man bara äter och äter. Tills det tar slut helt enkelt.

I går kom Estockolmier till staden. Det var mycket trevligt. Vid tre-tiden åkte jag och Rälsk in till Liseberg för att få träffa mina småsystrar och deras mamma. Först när vi kom dit var dom inte där så vi passade på att träffa min lillebror och hans kompis istället, helt okej :) Sedan efter ett tag kom mina systrar och jag kan lova er att det var hela helgens höjdpunkt. Fy fan vad trevligt det var att äntligen få träffa er i min egen hemstad igen. Hur kul som helst! Vi gick runt ett tag och det var riktigt mysigt. Kallt som fan var det såklart men det var väl helt okej när man kunde gå runt i kylan och dricka glögg. Vi fick smaka på någon glögg med någon smak, kommer inte ihåg vad, men herre min jesus så god den var. Det godaste jag har druckit på länge. Jag kan ju lova att vi sprang där ett par gånger den kvällen (A) Efter ett par timmar på Liseberg med alla mina syskon så åkte vi hem, vi fock åka bil hem och det var inte helt fel kan jag lova :) Det blev en lugn kväll i Robins säng med ett par Stargate-avsnitt och lite godis.

 Idag har det varit segt, jag har fortfarande inte duschat och klockan är över 16.30. Men det är skönt. Stargate, Godis och nybakat bröd. Det är inte helt fel. Måste dock göra lite läxa senare men jag orkar faktiskt inte det om jag ska vara ärlig. Fy för skolan. Imorgon börjar helvetet igen :/

Nu ska jag gå och ragga lite på min egen pojkvän. Måste ju få igång honom :)


Puss på er alla ... / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0