crazy fredag

Dagen idag har varit helt konstig. Först så är jag helt speedad på morgonen, jag blundar inte ens på spårvagnen lixom !? Bara det är konstigt. Sen när jag sitter på bussen så somnar jag inte föräns backadal. Det är görkonstigt.
Ingenting av det här är normalt.
Men det var kul.
Det ända som inte var kul var att jag va så jävla på men det var det ingen annan som va?
I vilket fall som helst så jobbade vi självständigt hela dagen idag och det är inget bra, då sitter man ju bara?
Jag satt typ rakt uppochner i två timmar, vet ni varför? Jo för jag skulle ha bajs-spanska halv tre på en fredagseftermiddag  när alla andra åker hem!

Frida var bra idag. Hon skrattade lite, Mikki med. Nettan var ju såklart bäst eftersom jag fick kopiera henens arbete (A)


Hej jag är Gay, typ O_o

Mikki har en tendens att alltid decka när hon kommer hem från skolan och idag när hon precis hade vaknat, en sådär 17.10 så ringer hennes telefon. Först är det pappa som ringer och förmodligen så vill han något onödigt. Sedan är det farfar? Han ville väl bara höra att hon levde. Mikki fick damp som vanligt. Typ ... leave me alone!!!!!!

Frida och jag kom på nått bra idag: BB som i Big somn en Bög
- Det kliar som en bög
- Det är surt som en bög
- Du rullar som en bög
- Du går som en bög
... never mind.

Iaf så har den här dagen varit väldigt konstig och jag måste bara tillägga att Frida är dagens favorit.

Kommentarer
Postat av: Ägget

Hahah vilket jävla inlägg. Haha men det var roligt xD babababbababababa :P Nu är jag på som fan igen ;D Så bäst att du ixå är det ;)

2008-11-14 @ 18:08:05
Postat av: Frodilf

Hihi dagens favorit :) vad glad jag blir! behövde verkligen det, tack<3

2008-11-14 @ 23:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0