Jul

Hej :D Det var inte igår :D
Maha! Jag är upptagen ;)


Denna julen har nog varit den jobbigaste hitills. Jag vill så gärna vara med Robin och hans familj & släkt men jag vill samtidigt vara med min familj & släkt. Det är sjukt jobbigt med tanke på att en del bor  i sthlm och en del i Göteborg.

Vad som än händer Robin så vill jag att du ska veta att jag älskar dig och du betyder allt för mig. Det vet du , eller hur ? :D.

Nu är det äntligen jullov och man kan för en gångs skull vara avslappnad. Sista veckan nu i skolan var jag sjuk så jag kunde inte vara där och det känns väl lite jobbigt men vafan, det tar vi igen efter lovet ;). Nu är det meningen att vi ska ha kul och festa. Men nej! Michaela jobbar FÖR GUDS SKULL.

Nej Mikki förlåt! Du vet att jag älskar dig ;)

Jag försöker för tillfället fixa en biljett upp till sthlm på julafton men der går inte så bra. Den senaste förlorade jag och nu ha jag en chans kvar att vinna den. Må MIG vinna denna biljett, eller vad säger ni!?

 


Kommentarer
Postat av: Mikki

Haha ja jag vet att du älskar mig! Alla älskar mig ;D Jävligt trök att jag jobbar. Annars hade vi kunnat festat gärnet 24/7 hela lovet ;P Haha. Men döh, snart är det nyår. Och då är det fan FEEEEEST! Ps. Jag älskar dig!

2008-12-22 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0